Meer informatie?

PhoneBel ons!
070-3244455

Waarom een antwoordservice?

  • Altijd telefonisch bereikbaar
  • Doorschakelen tijdens vakanties
  • Flexibel in te zetten
  • U bespaart een telefoniste
  • Afhandeling volgens uw instructies
  • Vriendelijke en professionele telefonistes

Typisch Intertel!

  • Geen vast contract
  • Scherpe tarieven
  • Mogelijkheid tot 24/7 beantwoording
  • Directe terugkoppeling per mail of sms
  • Binnen een dag kunt u doorschakelen
  • Jarenlange ervaring

Diensten

 

Maatwerk


Intertel handelt telefoongesprekken af volgens uw instructies. Misschien wilt u, dat we waar mogelijk, boodschappen zoveel mogelijk opsparen en op vaste momenten in één keer aan u doorgeven. Dit, om onnodige onderbrekingen van uw werkzaamheden te voorkomen. Daarbij beoordelen we uiteraard per gesprek of dat verantwoord is (soms bent u er immers mee gediend om zo snel mogelijk contact met de relatie op te nemen). De secretariaatsfunctie van Intertel kunt u zover uitbouwen als u wilt. Denk aan het bijhouden van agenda's, roosters, het opvangen van alarmmeldingen van zelfsignalerende systemen en het naar aanleiding daarvan ondernemen van actie, rapportageverwerking en feedback, telefoonservice ten behoeve van medische en paramedische beroepen, buitendienstcoördinatie etc.

 

Meldkamer


Bedrijven die verantwoordelijk zijn voor bijvoorbeeld liftonderhoud en –reparatie, de werking van centrale verwarmingsinstallaties en airconditioningsystemen, koelinstallaties, pompen, centrale antenne systemen, computer en randapparatuur, moeten permanent bereikbaar zijn. Ook hier zorgt Intertel snel dat bij een melding geen tijd verloren gaat.

 

Medisch

 

Voor deze sector, klinieken, ziekenhuizen, apotheken, medische instellingen, leveranciers van medische apparatuur, de farmaceutische industrie e.d. onderhoudt Intertel een speciale medische dienstverlening. Hierdoor kunnen continu, 24 uur per dag, 7 dagen per week berichten doorgegeven worden.

 

Periodiek

 

Afhankelijk van de intensiviteit van opdrachten, kunnen cliënten dagelijks, wekelijks, of maandelijks een specificatie van de door Intertel verrichtte werkzaamheden krijgen. Hierdoor is de opbouw van het bedrag van de periodieke factuur duidelijk, zodat achteraf geen misverstanden ontstaan.

 

Buitendienst

 

Intertel kan storingsmeldingen in ontvangst nemen en zorgen dat vervolgens de juiste mensen daarover ingelicht worden en in actie komen. Dat werkt efficiënter dan een storingenlijn met automatisch antwoordapparaat waarbij berichten niet naar ernst geselecteerd kunnen worden, zodat de monteur voor elke melding eerst telefonisch contact moet opnemen en geen prioriteiten kan stellen. Intertel houdt bovendien agenda's bij voor vertegenwoordigerscorpsen, verbetert/versnelt de communicatie tussen binnen- en buiten- diensten (v.v.), coördineert en rapporteert allerlei zaken conform de instructies van de opdrachtgevers.