Onze sector specialisaties geven u een ongekend efficiënt inrichtingstraject en verzekerd succes.

Zorgorganisaties

Wilt u als zorgorganisatie uw telefonische bereikbaarheid uitbesteden? Intertel is uw partner wanneer het gaat om de telefonische bereikbaarheid van uw organisatie. Intertel verzorgt al vele jaren de bereikbaarheid van verschillende zorg organisaties en heeft daarom veel ervaring op dit gebied.

Voor u als zorgorganisatie is er de mogelijkheid om uw telefoongesprekken 24/7 te beantwoorden en e-mail op administratieve wijze af te handelen. U kunt er voor kiezen om alle gesprekken door te schakelen naar Intertel, zodat u als organisatie 24/7 bereikbaar bent of u kiest voor een tijdelijke telefonische overflow, zodat er geen wachtrijen ontstaan.

Voorbeelden van organisaties waar Intertel al jarenlang ervaring mee heeft zijn: klinieken, ziekenhuizen, apotheken, medische instellingen, leveranciers van medische apparatuur en farmaceutische industrie.

Wilt u weten wat de mogelijkheden zijn voor u als zorgorganisatie? Neem dan gerust contact op.

Vastgoed

Intertel heeft zich gespecialiseerd in het werken voor de vastgoedsector. Door onze jarenlange kennis van de branche kunnen wij het verlengstuk van uw organisatie zijn.

Reparatie

De kern van ons bedrijf betreft de aanname, kwalificatie en verwerking van reparatieverzoeken voor onze opdrachtgevers. Voor inmiddels meer dan 350.000 huishoudens vormen wij buiten kantoortijden het eerste aanspreekpunt. Naast de werkzaamheden buiten de reguliere kantoortijden verrichten wij in toenemende mate ook deze werkzaamheden overdag voor woningcorporaties en commerciële vastgoedbedrijven als overflowactiviteit op het eigen servicecenter of de eigen klantenservice.

Telefoonopvang

Het is voor u en uw klanten belangrijk dat u goed bereikbaar bent. Ieder contact kan immers van belang zijn. Intertel verzorgt uw bereikbaarheid op die momenten dat u zélf niet in staat bent om uw klanten en relaties persoonlijk te woord te staan. Onze diensten beperken zich niet alleen tot telefoonopvang. Bij voorkeur verwerken wij meldingen in uw systeem en creëren op deze wijze waarde voor uw organisatie. Ook de opvang en verwerking van e-mail of geautomatiseerde storingsmeldingen behoort tot ons dienstenpakket. Uiteraard geldt ook voor deze services dat zij 24/7 beschikbaar zijn.

Publiek domein

Bevindt uw organisatie zich in de publieke sector en wilt u de telefonische bereikbaarheid uitbesteden? Dan biedt Intertel de uitkomst.

Intertel regelt al jarenlang de bereikbaarheid van verschillende bedrijven die zich bevinden in de publieke sector. Deze branche is dan ook één van de branches waar Intertel zich in gespecialiseerd heeft. Voorbeelden van organisaties waar Intertel al jarenlang ervaring mee heeft zijn: Gemeenten, provincies, waterschappen, samenwerkingsverbanden en publieke parkeerfaciliteiten.

Het is voor uw klanten belangrijk dat uw bereikbaarheid gegarandeerd is. Zodra er problemen ontstaan of dringende vragen zijn willen zij direct contact met u op kunnen nemen. Snel, adequaat en deskundig handelen is waar de focus op ligt binnen uw organisatie, Intertel biedt met haar ervaring op dit gebied een uitstekende aanvulling en fungeert als het verlengstuk van uw dienstverlening.

Voor uw organisatie zijn er verschillende diensten mogelijk, zo kunnen wij uw bereikbaarheid opvangen alleen tijdens kantoortijden of u kiest voor een 24/7 bereikbaarheid. Bekijk onze mogelijkheden voor u binnen Intertel of neem met ons op.

Installatiebranche

Of er nu sprake is van een huurder van een corporatie met een reparatieverzoek, of een particulier die een installatiebedrijf zoekt voor het melden van een probleem, het komt in de kern op hetzelfde neer. Vandaar dat Intertel ook reparatiemeldingen verwerkt voor de installatiebranche.

Reparatie

De kern van ons bedrijf betreft de de aanname, kwalificatie en verwerking van reparatieverzoeken voor onze opdrachtgevers. Voor inmiddels meer dan 350.000 huishoudens vormen wij buiten kantoortijden het eerste aanspreekpunt. Naast de werkzaamheden buiten de reguliere kantoortijden verrichten wij in toenemende mate ook deze werkzaamheden overdag voor woningcorporaties en commerciële vastgoedbedrijven als overflowactiviteit op het eigen servicecenter of de eigen klantenservice.

Telefoonopvang

Het is voor u en uw klanten belangrijk dat u goed bereikbaar bent. Ieder contact kan kan immers van belang zijn. Intertel verzorgt uw bereikbaarheid op die momenten dat u zélf niet in staat bent om uw klanten en relaties persoonlijk te woord te staan. Onze diensten beperken zich niet alleen tot telefoonopvang. Bij voorkeur verwerken wij meldingen in uw systeem en creëren op deze wijze waarde voor uw organisatie. Ook de opvang en verwerking van e-mail of geautomatiseerde storingsmeldingen behoort tot ons dienstenpakket. Uiteraard geldt ook voor deze services dat zij 24/7 beschikbaar zijn.

Bedrijven 24/7

Steeds meer bedrijven streven ernaar om 24/7 bereikbaar te zijn, wilt u als organisatie ook 24/7 bereikbaar zijn, maar kunt u dit niet zelf regelen? Intertel biedt de oplossing.

Binnen Intertel zijn er veel mogelijkheden om als organisatie 24/7 bereikbaar te zijn. Wij bieden verschillende diensten aan waarbij de bereikbaarheid van uw bedrijf wordt geoptimaliseerd. Zo is er de mogelijkheid om na kantoortijden de telefoongesprekken voor u op te nemen, maar dit kan bijvoorbeeld ook wanneer er sprake is van een piek-drukte, om zo wachtrijen te voorkomen.

Door onze jarenlange ervaring met verschillende grote bedrijven, weten wij hoe wij deze gesprekken deskundig en professioneel afhandelen volgens de wensen en behoeften van uw organisatie.

Wilt u weten wat de mogelijkheden zijn voor uw bedrijf? Neem dan gerust contact met ons op.

Enkele klanten die u voorgingen:
Wij verwerken 50.000 gesprekken per maand voor onze klanten.
Wilt u ook gebruik maken van onze dienstverlening?
Neem contact met ons op voor een kennismaking
en een vrijblijvende offerte.
©2025 Intertel B.V.
Site ontwikkeling door Connections.